viernes, 4 de mayo de 2012

descúbrelo

Más allá del showman resulta que hay una persona.
Hay munches formes de saber como ye alguien. El ya conocíu "dime con quien vas y te diré quien eres" dexa en buen llugar al Andreu. El puñeteru rodéase de xente talentosa y buena. Tou se pega, igual yos pasa eso.
A esti puedes conocelu tamién escudriñando polos sus dibuxos o por onde escribe (blogs, revistes...). Personalmente paezme que desde les semeyes que fai puede vese través los sus güeyos. Ye un putu viciu que empieza prestanto y termines proyectándote desde un puñau de pixels.
Cómo fagas tu hogar ye importante. Suponse que tienes que tar agustu. En El Convidat ya vimos una parte, un programa realmente interesante.
Ahora llegonos otru programa parecíu pero más sacau del alma. En Canal+ y de la mano de Juan José Millás. Así pudimos quitai la careta al guaje llocu más sensatu.


Fíjate y descubre. Aprende y disfruta:
Conversaciones Secretas

Aparte de la información que se puede sacar y de lo que te acerque más al Andreu que al Buenafuente, tengo que decir una cosa: ¡enamoreme de esa casa!. Qué chulada. Nada, seguro que un día tócame la lotería y cómproyosla. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario